Ondanks het feit dat Best Budget Beheer altijd rekening houdt met de belangen van onze cliënten, kan er om verschillende redenen bij een cliënt een klacht ontstaan.
Met deze klacht kun je uiteraard altijd terecht bij de behandelend budgetbeheerder.
Je wordt verzocht onderstaande klachtenprocedure te volgen.
Alle klachten en bezwaren worden onder strikte geheimhouding en AVG-richtlijnen afgewikkeld.
Klachten kunnen op onderstaande wijze ingediend worden:
a. schriftelijk via:
Best Budget Beheer
Postbus 119
1700 AC Heerhugowaard
Of
b. per e-mail: contact@bestbudgetbeheer.nl
De klacht zal door de behandelend budgetbeheerder binnen 4 weken worden afgehandeld.
Indien de klacht gegrond wordt verklaard, zal, mogelijk door middel van een gesprek met de klager, zo spoedig mogelijk (uiterlijk binnen 6 weken) een oplossing worden gezocht.
Indien de klacht ongegrond wordt verklaard, zal een nadere toelichting worden verstrekt.
Een klacht wordt niet in behandeling genomen of de behandeling wordt gestaakt, als:
Indien de klacht niet naar tevredenheid van de klager is afgehandeld, is er de beroepsmogelijkheid bij de Klachtencommissie van Horus.
Best Budget Beheer archiveert klachten in een centraal registratiesysteem. Zij houdt aantekening van de klacht en van de afdoening hiervan.
De regeling treedt in werking op 1 juli 2023 en geldt voor onbepaalde tijd.