Klachtenregeling
Ondanks het feit dat Best Budget Beheer altijd rekening houdt met de belangen van onze cliënten, kan er om verschillende redenen bij een cliënt een klacht ontstaan.
Met deze klacht kun je uiteraard altijd terecht bij de behandelend budgetbeheerder.
Je wordt verzocht onderstaande klachtenprocedure te volgen.
Alle klachten en bezwaren worden onder strikte geheimhouding en AVG-richtlijnen afgewikkeld.
Klachten kunnen op onderstaande wijze ingediend worden:
a. schriftelijk via:
Best Budget Beheer
Postbus 119
1700 AC Heerhugowaard
Of
b. per e-mail: contact@bestbudgetbeheer.nl
De klacht zal door de behandelend budgetbeheerder binnen 6 weken worden afgehandeld.
Indien de klacht gegrond wordt verklaard, zal, mogelijk door middel van een gesprek met de klager, zo spoedig mogelijk (uiterlijk binnen 6 weken) een oplossing worden gezocht.
Indien de klacht ongegrond wordt verklaard, zal een nadere toelichting worden verstrekt.